• Nasze realizacje

    Wspólnie z Klientami pracujemy dla osiągnięcia mierzalnych celów. Odpowiadamy na wyznaczane zadania i stawiamy sobie wyzwania. W oparciu o nie opracowujemy i wdrażamy strategie komunikacji. Zespół firmy może poszczycić się realizacją ponad 200 programów i projektów dla ponad 50 firm i organizacji, lokalnych i międzynarodowych.

    Każda z naszych realizacji jest inna. Zobacz kilka wybranych.

    Nasze realizacje
  • Choroba? Pracuję z nią!

    Kategoria: kampania PR, kampania PA, komunikacja w mediach społecznościowych

    Kampania, która w bardzo krótkim czasie dotarła do kilkumilionowej publiczności i zyskała jej poparcie. Dowodem na to było zebranie w 2 miesiące ponad 10 tysięcy głosów wspierających petycję o dostęp do terapii podskórnych, skracających czas podania leku i ułatwiających godzenie leczenia z aktywnym życiem, także zawodowym. Zaproponowaliśmy wielokanałowe dotarcie do interesariuszy kampanii, uwzględniające media tradycyjne, internet, media społecznościowe (Facebook i Twitter), promocję ATL oraz bezpośrednie spotkania z decydentami, do których adresowana była petycja.

    Finał kampanii zbiegł się z decyzją Ministerstwa Zdrowia o objęciu refundacją 2 z 3 leków, o dostęp do których ubiegali się pacjenci, a które pozwolą im kontynuować zarówno leczenie, jak i pracę zawodową.

    Kampania została zrealizowana w konsorcjum z agencją United PR i we współpracy z Pracodawcami Rzeczpospolitej Polskiej.

    Choroba? Pracuję z nią!
  • AVENE. Architekci pielęgnacji skóry

    Kategoria: organizacja eventu, strategia komunikacji

    Nowoczesne budowle są lekkie, przejrzyste, uwidaczniają siatkę konstrukcji, ale jednocześnie dzięki technologii tworzą solidną strukturę. Skóra człowieka to także trójwymiarowa siatka, którą należy pielęgnować i wzmacniać, aby utrzymała naturalny i zdrowy wygląd. Eksperci marki Avene połączyli inspirację architekturą oraz osiągnięcia nauki dla stworzenia nowej linii kosmetyków, oddziałujących na strukturę skóry i zapewniających jej zdrową kondycję. Akcja informacyjna wprowadzająca nowość od Avene objęła organizację serii ekskluzywnych spotkań dla dziennikarzy zajmujących się tematyką zdrowia i urody, blogerów, przedstawicieli show biznesu oraz menedżerów sieciowych sklepów, drogerii i aptek.

    Projekt zrealizowano we współpracy z Pierre Fabre Dermo-cosmetique. 

    AVENE. Architekci pielęgnacji skóry
  • Make Sense

    Kategoria: edukacja pacjentów, badania profilaktyczne, współpraca z KOL’s, media relations

    W leczeniu każdego nowotworu kluczowa jest diagnostyka i wczesne wykrycie. Make Sense to inicjatywa onkologów i pacjentów z ponad 20 krajów Europy, której podstawą są profilaktyczne badania przesiewowe. W Polsce kampania w edycji ‘2015 objęła każdy z 16 wojewódzkich ośrodków onkologicznych, a na badania zgłosiło się ponad 10 tysięcy osób. Efektem było wykrycie we wczesnej fazie prawie 500 przypadków zmian onkologicznych w tym specyficznym schorzeniu. Dwuznaczna nazwa kampanii Make Sense (nowotwory głowy i szyi to "nowotwory atakujące zmysły") służyła także podniesieniu świadomości choroby w domenie publicznej. Aktywności Kampanii wygenerowały setki publikacji i przekazów medialnych w radiu, prasie, telewizji oraz internecie.

    Program zrealizowano we współpracy z Polską Grupą Badań Nowotworów Głowy i Szyi, reprezentującą w Polsce European Head and Neck Society z siedzibą w Brukseli. 

    Make Sense
  • Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie.

    Kategoria: kampania PR, kampania PA, CSR, komunikacja w mediach społecznościowych

    Publiczna debata o alkoholu wywołuje emocje często powodowane przez stereotypy. Głównym motywem kampanii „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” jest rzetelna dyskusja na temat roli alkoholu w społeczeństwie. Aktywności w ramach kampanii kierowane są do osób pełnoletnich, w szczególności do kierowców oraz studentów, a realizowane we współpracy z partnerami publicznymi, takimi jak Komenda Główna Policji czy Warszawski Uniwersytet Medyczny. 

    Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie.
  • Twarz z głową

    Kategorie: edukacja pacjentów, kampania PR, komunikacja w internecie, media społecznościowe

    Już prawie 100 wiodących klinik w Polsce uczestniczy w kampanii edukacyjnej: „Twarz z głową: wiem, wymagam, wybieram sprawdzoną jakość”, która promuje odpowiedzialne wybory w medycynie estetycznej. Za pomocą Facebookowego profilu kampanii nie tylko promujemy mądre podejście do kwestii dbania o urodę ale też, osobom zainteresowanym, pomagamy znaleźć klinikę, w której pracują specjaliści z odpowiednimi uprawnieniniami i kompetencjami.

    Dzięki temu prawie 200 000 pacjentów, miało szanse znaleźć miejsce, w którym za uzasadnioną cenę zostanie im zaoferowany zabieg z wykorzystaniem wyłącznie sprawdzonych i oryginalnych produktów, a sami otrzymają opiekę na najwyższym poziomie.

    Komunikacja do pacjentów w ramach kampanii prowadzona poprzez media społecznościowe, działania PR – media relations oraz poprzez współpracę z lekarzami (w tym KOL’s).

    Projekt realizowany we współpracy z firmą Allergan.

    Twarz z głową
  • 10 tysięcy kroków dalej od cukrzycy

    Kategorie: kampania społeczna, kampania w mediach społecznościowych, kampania w internecie

    Działania zapoczątkowane online z powodzeniem przeniknęły z poziomu mediów społecznościowych do świata realnego. Dzięki zaawansowanym narzędziom, stargetowaliśmy osoby potencjalnie zagrożone cukrzycą lub stanem przedcukrzycowym (m.in. osoby 40+, prowadzący siedzący tryb życia, z niezdrowymi nawykami żywieniowymi). Następnie rozpoczęliśmy z nimi efektywny dialog o czynnikach ryzyka i terapii cukrzycy oraz o jej przeciwdziałaniu – w tym o codziennej aktywności fizycznej. W efekcie fani Facebookowego profilu kampanii zorganizowali 40 marszy tematycznych w całej Polsce. Przedsięwzięcie cieszyło się dużym zainteresowaniem mediów lokalnych i ogólnopolskich.

    Inicjatywa uzyskała wsparcie zarówno środowiska eksperckiego, jak i organizacji pacjenckich, które z chęcią włączały się w realizowane przedsięwzięcia.

    Projekt realizowany we współpracy Polskim Towarzystwem Diabetologicznym

    10 tysięcy kroków dalej od cukrzycy
  • Program Zdrowa Gmina

    Kategorie: kampania społeczna, badania profilaktyczne

    Największy program promocji profilaktyki nowotworowej, angażujący lokalne władze samorządowe. 506 uczestniczących w konkursie gmin; 2400 koordynatorów lokalnych; 600 pikników, dni zdrowia i konkursy dla gmin; 1300 wykładów; o 250 000 więcej przebadanych mammograficznie i cytologicznie kobiet - to tylko kilka wybranych osiągnięć kampanii.

    Projekt realizowany we współpracy z Polską Unią Onkologii i PZU.

    Program Zdrowa Gmina
  • Moje WZW C

    Kategorie: PR medyczny, komunikacja do lekarzy, komunikacja do pacjentów

    Projekt, który przekonał sceptyków, że Internet może być źródłem rzetelnej wiedzy o leczeniu i medycynie. Program Moje WZWC to zintegrowana kampania edukacyjno-informacyjna, łącząca komunikację do pacjentów i ich bliskich z komunikacją do lekarzy. Skuteczność działań obrazują liczby: 4 miliony odsłon w 6 miesięcy, dzięki połączeniu specjalistycznej wiedzy ekspertów z bezpośrednim świadectwem pacjentów-blogerów. Zadaniem Projektu było dostarczenie rzetelnej wiedzy nt. innowacyjnej i skutecznej terapii przeciwko HCV.

    Projekt realizowany we współpracy z firmą MSD Polska.

    Moje WZW C
  • Great Place to Work

    Kategorie: media relations

    81% pracowników potwierdzających, że ich firma to ”wspaniałe miejsce pracy” w badaniu Trust Index©, a jednocześnie: 15% rocznego wzrostu przychodów, ponad 17% wzrostu zatrudnienia i 10 aplikacji na jedno miejsce pracy – to uśrednione wyniki laureatów (firm zatrudniających co najmniej 50 pracowników) konkursu Najlepsze Miejsca Pracy Polska 2014. Każdego roku coraz więcej pracodawców dochodzi do przekonania, że rozwijanie kultury zaufania w miejscu pracy, dobrze służy ich wizerunkowi i reputacji.

    Great Place to Work