-
Zespół
14 wysoko wykwalifikowanych konsultantów, wspieranych przez grupę ekspertów zewnętrznych.
Zintegrowane kompetencje zespołu, pozwalające na realizację wielokanałowych projektów komunikacji.
Bieżąca współpraca z partnerską siecią firm doradczych InfiniteLatitude™.
-
Adam Jarosz
partner zarządzający | dyrektor generalny
Kieruje firmą od jej powstania w 2010 roku. W obszarze komunikacji pracuje 23 lat. Jest autorem projektów dla podmiotów reprezentujących m.in. sektor technologii, telekomunikacji, finansów, ochrony zdrowia, przemysłu obronnego, konsultingu biznesowego oraz fmcg i produktów luksusowych. Zajmuje się obszarem komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, a także doradztwem w zakresie działań dla marek, CSR i Public Affairs. Poprzednio był Dyrektorem Zarządzającym w 180 stopni Public Relations (obecnie MSL Warsaw) a także szefem Client Service firmy United PR (Ketchum-Pleon).
W bieżącej kadencji (2020-2022), wybrany przez Walne Zgromadzenie Członków, pełni funkcję Prezesa Związku Firm Public Relations w Polsce.
Wykształcenie: Organizacja i Zarządzanie, Psychologia (UW).
-
Joanna Kowalczuk
senior consuel | head of strategy development
Ponad 21 lat praktyki w obszarze planowania strategii komunikacji i realizacji projektów dla firm i marek. Wcześniejsze przygotowanie marketingowe, zdobyte w dużych wydawnictwach prasowych. Obszerne portfolio projektów z zakresu CSR, PR i PA, realizowanych dla klientów z sektorów: medycyny i ochrony zdrowia, żywności i żywienia, energetyki, telekomunikacji, nieruchomości. W poprzednich latach dyrektor w renomowanych agencjach, m.in w Partner of Promotion, MG Network, Headlines Porter Novelli.
Wykształcenie: Neofilologia, Dziennikarstwo (Uniwersytet Warszawski).
-
Aleksandra Sienkiewicz
senior consultant | media relations & third-party advocacy lead
Realizuje projekty z obszaru digital communications & media relations, współtworząc strategie komunikacji dla produktów i marek komercyjnych oraz kampanii społecznych. Koordynuje prace merytoryczne grup eksperckich, koalicji interesariuszy i ambasadorów oraz prowadzi systemowe, długofalowe relacje medialne. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla klientów m.in. z sektora Healthcare po stronie sieciowych firm PR, takich jak Havas Worldwide Warsaw i Hill+Knowlton Strategies.
Wykształcenie: Uniwersytet Warszawski (Wydział Dziennikarstwa).
-
Katarzyna Polkowska
senior counsel | operational director
Związana z BE COMMUNICATIONS od początku swojej kariery zawodowej. Specjalizuje się w projektach łączących tradycyjny PR i digital PR. Prowadziła liczne projekty z zakresu PR produktowego i CSR oraz szeroko zakrojone kampanie edukacji zdrowotnej we współpracy z firmami i towarzystwami naukowymi (m.in. Polskim Towarzystwem Nadciśnienia Tętniczego, Polską Unią Onkologii).
Wykształcenie: prawo oraz marketing, ze specjalizacją w promocji produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
-
Anna Olejarczyk
consultant | program specialist
Posiada wieloletnie doświadczenie w branży eventowej. Od 7 lat specjalizuje się w sektorze healthcare. Realizowała projekty zarówno dla klientów korporacyjnych (firmy farmaceutyczne), jak i instytucjonalnych (towarzystwa naukowe, jednostki naukowe). Współpracowała z największymi firmami farmaceutycznymi organizując, na poziomie kreatywnym i logistycznym, kluczowe dla strategii promocji produktów firmy projekty eventowe. W Be Communications współtworzy koncepcje i realizuje programy edukacyjne i społeczne.
Wykształcenie: Dziennikarstwo (Uniwersytet Warszawski), Marketing i Strategie Marketingowe (SGH).
-
Leszek Dąbrowski
executive | digital communications specialist
Zajmuje się prowadzeniem zintegrowanych projektów komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Realizował projekty z zakresu edukacji zdrowotnej w dziedzinie diabetologii, dermatologii i ginekologii skierowane zarówno do środowiska medycznego jak i pacjentów oraz mediów. Obecnie zajmuje się działaniami CSR a także komunikacją marek i produktów.
Wykształcenie: dziennikarstwo, stosunki międzynarodowe oraz ekonomia (w trakcie).