• Zespół

    14 wysoko wykwalifikowanych konsultantów, wspieranych przez grupę ekspertów zewnętrznych.

    Zintegrowane kompetencje zespołu, pozwalające na realizację wielokanałowych projektów komunikacji.

    Bieżąca współpraca z partnerską siecią firm doradczych InfiniteLatitude™.

    marynia
    Wszyscy
    Ola
    asia
    Ania mniejsze
    wszyscy 2
    Leszek
    adam
    kasia
    Ola
    wszyscy 2
    adam
    Leszek
    kasia
    Ania mniejsze
    asia
    Wszyscy
    marynia
    Leszek
    Ania mniejsze
    marynia
    adam
    wszyscy 2
    kasia
    Wszyscy
    asia
    Ola
  • Adam Jarosz

    partner zarządzający | dyrektor generalny

    Kieruje firmą od jej powstania w 2010 roku. W obszarze komunikacji pracuje 23 lat. Jest autorem projektów dla podmiotów reprezentujących m.in. sektor technologii, telekomunikacji, finansów, ochrony zdrowia, przemysłu obronnego, konsultingu biznesowego oraz fmcg i produktów luksusowych. Zajmuje się obszarem komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, a także doradztwem w zakresie działań dla marek, CSR i Public Affairs. Poprzednio był Dyrektorem Zarządzającym w 180 stopni Public Relations (obecnie MSL Warsaw) a także szefem Client Service firmy United PR (Ketchum-Pleon).

    W bieżącej kadencji (2020-2022), wybrany przez Walne Zgromadzenie Członków, pełni funkcję Prezesa Związku Firm Public Relations w Polsce.

    Wykształcenie: Organizacja i Zarządzanie, Psychologia (UW).

    Adam Jarosz
  • Joanna Kowalczuk

    senior consuel | head of strategy development

    Ponad 21 lat praktyki w obszarze planowania strategii komunikacji i realizacji projektów dla firm i marek. Wcześniejsze przygotowanie marketingowe, zdobyte w dużych wydawnictwach prasowych. Obszerne portfolio projektów z zakresu CSR, PR i PA, realizowanych dla klientów z sektorów: medycyny i ochrony zdrowia, żywności i żywienia, energetyki, telekomunikacji, nieruchomości. W poprzednich latach dyrektor w renomowanych agencjach, m.in w Partner of Promotion, MG Network, Headlines Porter Novelli.

    Wykształcenie: Neofilologia, Dziennikarstwo (Uniwersytet Warszawski).

    Joanna Kowalczuk
  • Aleksandra Sienkiewicz

    senior consultant | media relations & third-party advocacy lead

    Realizuje projekty z obszaru digital communications & media relations, współtworząc strategie komunikacji dla produktów i marek komercyjnych oraz kampanii społecznych. Koordynuje prace merytoryczne grup eksperckich, koalicji interesariuszy i ambasadorów oraz prowadzi systemowe, długofalowe relacje medialne. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla klientów m.in. z sektora Healthcare po stronie sieciowych firm PR, takich jak Havas Worldwide Warsaw i Hill+Knowlton Strategies.

    Wykształcenie: Uniwersytet Warszawski (Wydział Dziennikarstwa).

    Aleksandra Sienkiewicz
  • Katarzyna Polkowska

    senior counsel | operational director 

    Związana z BE COMMUNICATIONS od początku swojej kariery zawodowej. Specjalizuje się w projektach łączących tradycyjny PR i digital PR. Prowadziła liczne projekty z zakresu PR produktowego i CSR oraz szeroko zakrojone kampanie edukacji zdrowotnej we współpracy z firmami i towarzystwami naukowymi (m.in. Polskim Towarzystwem Nadciśnienia Tętniczego, Polską Unią Onkologii).

    Wykształcenie: prawo oraz marketing, ze specjalizacją w promocji produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.

    Katarzyna Polkowska
  • Anna Olejarczyk

    consultant | program specialist

    Posiada wieloletnie doświadczenie w branży eventowej. Od 7 lat specjalizuje się  w sektorze healthcare. Realizowała projekty zarówno dla klientów korporacyjnych (firmy farmaceutyczne),  jak i  instytucjonalnych (towarzystwa naukowe, jednostki naukowe). Współpracowała z największymi firmami farmaceutycznymi organizując, na poziomie kreatywnym i logistycznym, kluczowe dla strategii promocji produktów firmy projekty eventowe. W Be Communications współtworzy koncepcje i realizuje programy edukacyjne i  społeczne.  

    Wykształcenie: Dziennikarstwo (Uniwersytet Warszawski), Marketing i Strategie Marketingowe (SGH).

    Anna Olejarczyk
  • Leszek Dąbrowski

    executive | digital communications specialist

    Zajmuje się prowadzeniem zintegrowanych projektów komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Realizował projekty z zakresu edukacji zdrowotnej w dziedzinie diabetologii, dermatologii i ginekologii skierowane zarówno do środowiska medycznego jak i pacjentów oraz mediów. Obecnie zajmuje się działaniami CSR a także komunikacją marek i produktów.

    Wykształcenie: dziennikarstwo, stosunki międzynarodowe oraz ekonomia (w trakcie). 

    Leszek Dąbrowski